close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מטיילים בברצלונה? אלו המקומות שחובה לבקר בהם בטיול שלכם

מערכת שורשז סיוון, תשפד13/06/2024

בין אם אתם חובבי אטרקציות וארכיטקטורה, מבקרים באתרים היסטוריים או נחים בחוף ברצלונטה, ברצלונה מציעה חוויה מהממת שמתאימה לכולם. אז תהנו ואל תשכחו לצלם הרבה תמונות

תגיות:
טיול בברצלונה
צילום: vecstock
ברצלונה היא עיר מרכזית ועמוסה באטרקציות ומקומות בילוי מצוינים. העיר ידועה בנקודות הציון המדהימות שלה, בתרבות התוססת ובחופים הציוריים, וזו אחת הסיבות שמגיעים אליה המון מבקרים בשנה. אז אם אתם רגע לפני הטיול הבא שלכם ואתם רוצים לבקר בברצלונה, הכנו לכם מדריך מקיף על המקומות שחובה לראות בברצלונה, כדי שתוכלו להפיק את המרב מהביקור שלכם בעיר.

המקומות שאסור לפספס בברצלונה
בברצלונה תוכלו לראות המון יצירות אומנות אדריכליות של האומן "אנטוני גאודי" שנחשב לגאון אדריכלי בברצלונה, שסגנונו האדריכלי הייחודי הטביע חותם על העיר. כחלק
טיול בברצלונה
צילום: vecstock
מהמקומות אותן בנה ועיצב גאודי אתם חייבים לראות את הסגרדה פמיליה, פארק גואל וקאזה באליו. הכנו לכם קצת מידע על כל מקום:

הסגרדה פמיליה
סגרדה פמיליה, היא אחת המבנים האיקוניים ביותר בברצלונה. מדובר על בזיליקה, כנסייה שאת הבנייה שלה אף פעם לא הפסיקו עוד משנת 1882!! היא משקפת את חזונו של גאודי לכנסייה ענקית ומרשימה במיוחד ובעיצוב שלה הוא משלב צורות מיוחדות , כאלו שלא תראו בשום מקום אחר. אנחנו ממליצים לכם לקנות כרטיסים לסגרדה פמיליה מראש כדי להימנע מתורים בכניסה.

פארק גואל
פארק גואל ברצלונה הוא פארק אותו עיצב גאודי שמורכב מגנים ירוקים בשילוב אלמנטים אדריכליים. הפארק, השוכן על גבעה ירוקה מהממת ומציע נופים מדהימים של העיר. תתכוננו לצלם בו תמונות מושלמות! אל תחמיצו את מדרגות הדרקון המפורסמות.

קאזה באליו
קאזה באליו, היא מבנה נוסף אותו בנה גאודי והוא משוחזר מהמאה ה-19. החזית של המבנה מעוטרת בפסיפסים צבעוניים, עבודות אבן ומרפסות. בתוך המבנה, העיצוב ממשיך להרשים עם צורות מיוחדות, פתחי האור השונים ותשומת הלב לפרטים הקטנים שיוצרים יצירת אומנות אמיתית.

אילו אתרים היסטוריים נוספים אסור לפספס בברצלונה?


הרובע הגותי
הרובע הגותי הוא לב ליבה של העיר העתיקה של ברצלונה. טיול בסמטאותיו הצרות והמתפתלות יחזיר אתכם אחורה בזמן, לתקופה הרומית עם המון מבנים מימי הביניים וכיכרות מקסימות. בין האתרים המרכזיים ברובע נמצאים כיכר סנט ג'אומה, בה שוכנים מבני השלטון של העיר, וחומות העיר הרומיות העתיקות ששרדו עד היום.

קתדרלת ברצלונה
קתדרלת ברצלונה, המכונה גם קתדרלת הצלב הקדוש וסנטה אולליה, שוכנת ברובע הגותי והיא דוגמה מפוארת לאדריכלות גותית. בנייתה החלה במאה ה-13 ונמשכה כמה מאות שנים. החזית המרשימה של הקתדרלה ופנים המבנה המפואר, הם בגדר חובת צפיה לכל מבקר. אל תשכחו לעלות במעלית אל גג הקתדרלה לתצפית פנורמית על העיר.

גבעת מונז'ואיק
גבעת מונז'ואיק מציעה שילוב של אטרקציות היסטוריות ותרבותיות. בגבעה שכנו בעבר כמה מבצרים, ביניהם טירת מונז'ואיק, שמילאה תפקיד משמעותי בהגנת העיר. כיום, תוכלו למצוא בגבעה את מזרקת הקסם המפורסמת, בה תוכלו לצפות במופעי המים, האור והמוזיקה המרהיבים שלה, ואת המוזיאון הלאומי לאמנות של קטלוניה, המכיל אוסף מרשים של אמנות. מהגבעה ניתן ליהנות גם מנופים מרהיבים של ברצלונה והים התיכון כולו, ככה שאם אתם אוןהבים נופים אתם חייבים לבקר בגבעה.

אילו שווקים וחופים אסור לפספס בברצלונה?


שוק לה בוקריה
שוק לה בוקריה הוא שוק תוסס במיוחד. השוק ממוקם מחוץ ללה רמבלה, ומציע מגוון רחב של תוצרת טרייה, בשרים, פירות ומעדנים מקומיים. זהו המקום המושלם לחוות באמת את העיר והאנשים ולאכול ארוחה באווירה התוססת.

חוף ברצלונטה
חוף ברצלונטה הוא אחד החופים הפופולריים ביותר בברצלונה. החולות הזהובים והמים הצלולים שלו הופכים אותו למקום אידיאלי להשתזף, לשחות או פשוט להירגע ליד הים, ככה שאם אתם רוצים אתנחתא קלה מהטיול בזמן הטיול, זה המקום שלכם.

לסיכום
בין אם אתם חובבי אטרקציות וארכיטקטורה, מבקרים באתרים היסטוריים או נחים בחוף ברצלונטה, ברצלונה מציעה חוויה מהממת שמתאימה לכולם. אז תהנו ואל תשכחו לצלם הרבה תמונות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה